IJsbaan op het Museumplein (ICE*Amsterdam)

De ijsbaan (Ice*Amsterdam) op het Museumplein in Amsterdam is een populaire bestemming voor liefhebbers van schaatsen. Het Museumplein is een groot open plein vlakbij het Rijksmuseum, het Van Gogh Museum en het Stedelijk Museum, en in de wintermaanden wordt het omgetoverd tot een sfeervolle ijsbaan.

De ijsbaan op het Museumplein is een baan die toegankelijk is voor iedereen en je kunt hier tickets voor aanschaffen. Er zijn huurijzers beschikbaar voor degenen die geen eigen schaatsen hebben, en er zijn ook professionele schaatsinstructeurs aanwezig om beginners op weg te helpen.

Naast schaatsen kun je op het Museumplein ook genieten van een lekker hapje en drankje bij een van de vele kraampjes op het plein. Er is ook een groot scherm waar live sportwedstrijden en andere evenementen op worden uitgezonden. Het Museumplein is daarnaast ook een populaire bestemming voor concerten en andere openluchtevenementen.

De ijsbaan op het Museumplein is een leuke activiteit voor jong en oud en is een must-do tijdens een bezoek aan Amsterdam in de wintermaanden. Dus pak je schaatsen of huurijzers en geniet van een middag vol winterplezier op het Museumplein.

Lees meer over de ijsbaan op het Museumplein op deze website.